donderdag 18 oktober 2012

Een blogje. Waarom?

Hallo allemaal!

Leuk dat jullie hier zijn. Ik heb net deze nieuwe blog aangemaakt, omdat ik af en toe nog de neiging heb, om iets te typen over een willekeurig onderwerp. Die drang kan ik eigenlijk niet altijd kwijt, vandaar dat ik dit plekje heb gecreëerd.

Puur voor het plezier

Deze blog heeft verder geen enkel commercieel doel. Je zult hier geen reclames of wat dan ook aantreffen die door mij op wat voor contractuele wijze dan ook zijn aangesteld. Ik doe dit puur om voor mezelf een leuk medium te creëren waarin ik mijn ei kwijt kan.

Hoe vaak ik deze blog zal gebruiken, weet ik nog niet. Ik doe dit puur voor mijn plezier en ik hoop dat een ander daar óók plezier aan kan beleven. Alleen als ik zelf de neiging voel om iets te schrijven, zal dat hier verschijnen.

Vakantie

Morgen(vrijdag) zal ik voor het eerst in mijn leven solo op vakantie gaan. Ik vertrek rond 15:00 met het vliegtuig naar Göteborg om aankomende woensdag weer terug te keren in het oude vertrouwde Nederland. Voor mij een mooi avontuur wat de nodige mooie verhalen op zal leveren. Wanneer ik die online zet, durf ik niet te zeggen, maar reken er maar op dat dit niet heel lang zal duren. Ik vertrek met veel enthousiasme naar Zweden en kom met datzelfde enthousiasme hoogstwaarschijnlijk ook weer terug.

Het zal echter niet ophouden met enkel vakantie-verhalen. Naderhand wil ik dit medium voor andere doeleinden gaan gebruiken. Hoe ik dit precies wil gaan invullen, denk ik nog even over na. Maar ik hoop je hier zeker nog eens vaker terug te zien! Reacties zijn altijd welkom.

Bedankt voor het lezen!

Jeroen Veenstra

Geen opmerkingen:

Een reactie posten